ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
پس از ۱۸ سال «فاطمه فهیمی» همسر«ناصر عبداللهی»  ناگفته‌های زیادی را به زبان می‌آورد.  

انیمیشن ایرانی واجد شرایط اسکار شد انیمیشن ایرانی واجد شرایط اسکار شد
«آنیتا، گمشده در اخبار» جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم کلیولند آمریکا، یکی از رویدادهای مورد تائید آکادمی اسکار را دریافت کرد.

بهرام بیضایی کارگردان سرشناس ایران به سرطان مبتلا شد بهرام بیضایی کارگردان سرشناس ایران به سرطان مبتلا شد
انتشار تصویری از بهرام بیضایی در کنار شهرام ناظری طی دو روز گذشته بازتاب‌های فراوانی داشته است.

رضا داودنژاد در خانه ابدی آرام گرفت رضا داودنژاد در خانه ابدی آرام گرفت
پیکر رضا داودنژاد، بازیگر ۴۳ سینما و تلویزیون در جوار مزار مادربزرگش، احترام سادات حبیبیان به خاک سپرده شد.

رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران در ۴۴سالگی درگذشت رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران در ۴۴سالگی درگذشت
 رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

مرجانه گلچین، بازیگر گیلانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد مرجانه گلچین، بازیگر گیلانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
کلانشهر: مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی در حساب اینستاگرام خود به صورت رسمی از خداحافظی‌اش با دنیای بازیگری خبر داد.  او گفت که پس از ۴۶ سال بازیگری، خداحافظی از این حرفه برایش «تصمیم سخت و ناگوار» بوده است. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که ...

مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه ای با محوریت جناب خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می آید مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه ای با محوریت جناب خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می آید
خوشرو گفت: مسابقه ترکیبی را با محوریت « جناب‌ خان » و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. 

 قاضی شهریاری خطاب به بازیگر زن؛دروغ نوشتی  قاضی شهریاری خطاب به بازیگر زن؛دروغ نوشتی
یکتا ناصر بازیگر زن که به تازگی به خاطر مشکل خانوادگی با همسر سابقش منوچهر هادی خبرساز شده یک بار دیگر با انتشار یک استوری در اینستاگرام حاشیه ساز شد.

آمار فروش اکران نوروزی با پیشتازی یک کمدی آمار فروش اکران نوروزی با پیشتازی یک کمدی
فیلم‌های نوروزی سینما پس از حدود دو هفته اکران بیش از ۴۰ میلیارد تومان بلیت فروختند.

کتاب های دوره ابتدایی بازتالیف می شوند کتاب های دوره ابتدایی بازتالیف می شوند
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح‌هایی را برای بازتالیف کتاب‌های دوره ابتدایی داشته‌ایم گفت: همزمان با تالیف و تولید محتوا، براساس این طراحی، جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی نیز تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب ارسال خواهد شد.

دستم را می‌شکنم و نمی‌گذارم مرا سانسورچی خودم کنید دستم را می‌شکنم و نمی‌گذارم مرا سانسورچی خودم کنید
بهرام بیضایی در واکنش به حرف‌های رییس سازمان سینمایی که گفت بیضایی برگردد و فیلم بسازد، در اینستاگرام نوشت: به یمن وجود من و دیگر فیلمسازان است که پشت آن میز می‌نشینید

فرامرز اصلانی خواننده و آهنگساز درگذشت فرامرز اصلانی خواننده و آهنگساز درگذشت
فرامرز اصلانی، خواننده ایرانی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در ۶۹ سالگی درگذشت. چند هفته پیش فرامرز اصلانی خبر از ابتلایش به سرطان داده بود و اعلام کرد که قصد دارد باقیمانده سال ۱۴۰۲ را به درمان و مراقبت از روحیه‌اش اختصاص دهد.

توضیحات خبرگزاری قوه قضاییه درباره ادعاهای اخیر یکتا ناصر توضیحات خبرگزاری قوه قضاییه درباره ادعاهای اخیر یکتا ناصر
کلانشهر: به نقل از میزان، شب گذشته یک بازیگر خانم با انتشار ویدیویی از خود، مدعی شد برای دیدن فرزندش به محل ملاقات مراجعه کرده اما موفق به دیدن دخترش نشده است و به وی اعلام شده برای ثبت شکایت باید بعد از تعطیلات نوروز ...

لوکیشن سریال خاتون میزبان گردشگران نوروزی در گیلان لوکیشن سریال خاتون میزبان گردشگران نوروزی در گیلان
معاون میراث‌فرهنگی گیلان با اشاره مجموعه تاریخی کیاشهر گفت: درب مجموعه بافت و بناهای تاریخی شیلات ماهیان خاویاری بندر کیاشهر برای بازدید علاقه‌مندان و گردشگران در ایام نوروز باز خواهد بود.

برپایی غرفه‌های نمایش و فروش صنایع دستی در گیلان برپایی غرفه‌های نمایش و فروش صنایع دستی در گیلان
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۷۵۰ غرفه صنایع دستی و ۵۰ جشنواره در سراسر استان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

دیدار عباس قادری با رئیس جمهور با امید تکرارِ «زیارتِ دسته جمعی در بهار»؟ دیدار عباس قادری با رئیس جمهور با امید تکرارِ «زیارتِ دسته جمعی در بهار»؟
حضور «عباس قادری» خواننده قدیمی در دیدار شب گذشته ابراهیم رئیسی و اهالی هنر و موسیقی، و عکس های مشترک این خواننده و رئیس جمهور ایران و وزیر ارشاد، تاریخی است.

عوارض پیوند کبد رضا داوودنژاد را راهی بیمارستان کرد/ انجام چند عمل جراحی عوارض پیوند کبد رضا داوودنژاد را راهی بیمارستان کرد/ انجام چند عمل جراحی
زهرا داوودنژاد به تشریح وضعیت برادرش رضا داوودنژاد که مدتی‌ست در بیمارستان بستری است، پرداخت.

آسیب گنج نامه همدان مرمت شد/آسیبی به بنا وارد نشده است آسیب گنج نامه همدان مرمت شد/آسیبی به بنا وارد نشده است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: کتیبه های هخامنشی گنجنامه همدان شب گذشته از طریق پرتاب نارنجک دست ساز مورد تعرض قرار گرفت و با اعزام گروه مرمت دوده‌های ناشی از انفجار ترقه از گنج‌نامه همدان پاک شد و آسیبی به بنا وارد نشده است.

سازمان نظام پزشکی هم به سریال نوروزی معترض شد سازمان نظام پزشکی هم به سریال نوروزی معترض شد
سازمان نظام پزشکی هم نسبت به دیالوگ توهین آمیز به جامعه پرستاری، در یکی از سریال های نوروزی واکنش نشان داد.

بازخوانی چند سال تلاش گروه تئاتری که می خواست کودکان رشت به جای «جومونگ» میرزاکوچک خان جنگلی را بشناسند بازخوانی چند سال تلاش گروه تئاتری که می خواست کودکان رشت به جای «جومونگ» میرزاکوچک خان جنگلی را بشناسند
72ساعت وقت داشتیم تا همه چیز را کف خیابان از خانه‌ی میرزاکوچک جنگلی تا علم الهدی و بعد خیابان امام و  سپس عبور از قرق کارگزار یعنی همانجایی که مغز متفکر نهضت جنگل دکتر حشمت الاطبا را محاکمه کرده بودند عبور کنیم. با ابهتی شبیه آن سال‌ها. چه عبور کردنی پیر و جوان و مات مبهوت فضایی بود که ساخته بودیم. روس‌ها روسی حرف می‌زدند و انگلیسی‌های موذی هم انگلیسی.

«اوپنهایمر» برنده بزرگ جوایز اسکار شد «اوپنهایمر» برنده بزرگ جوایز اسکار شد
نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار با اهدای جوایز اصلی از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان برگزار شد.

مرتضی تبریزی، بازیگر طنز ایرانی درگذشت مرتضی تبریزی، بازیگر طنز ایرانی درگذشت
مرتضی تبریزی طناز «جمعه ایرانی» و سریال های تلویزیون طنز درگذشت.

ناصر ممدوح: هوش مصنوعی سراغم بیاید شکایت می‌کنم ناصر ممدوح: هوش مصنوعی سراغم بیاید شکایت می‌کنم
ناصر ممدوح، هنرمند پیشکسوت کشورمان با بیان اینکه حالش مساعد است و مشغولِ کار، در عین حال تاکید می کند: اگر با استفاده از هوش مصنوعی صدای من را بازسازی کنند، حتماً شکایت خواهم کرد.

حال عمومی منوچهر والی‌زاده رو به بهبود است حال عمومی منوچهر والی‌زاده رو به بهبود است
مدیر دوبلاژ تلویزیون درباره حال عمومی منوچهر والی زاده که در بیمارستان بستری است، توضیح داد و بیان کرد که وی به بخش عمومی منتقل شده و حالش مساعد است.

بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون با دوستان «کلاه قرمزی» و عروسک‌های «مهمونی» بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون با دوستان «کلاه قرمزی» و عروسک‌های «مهمونی»
صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از عروسک‌های «مهمونی» و «کلاه قرمزی» قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند. هرچند «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود. 

جزئیات همایش بزرگ دف نوازان «ژوان» در رشت جزئیات همایش بزرگ دف نوازان «ژوان» در رشت
افراد حاضر در این گردهمایی فرهنگی به جز اجرای هنرمندان دف نواز، شاهد طنین سنتور، هنگ درام، پیانو و تنبک هم خواهند بود

آقای شهردار رشت؛ تئاتر خیابانی را دست کم نگیرید آقای شهردار رشت؛ تئاتر خیابانی را دست کم نگیرید
از شما می پرسم کدام روش در آموزش تا این اندازه تاثیر گذار و همدلانه است؟ تئاتر و خصوصا تئاتر خیابانی را دست کم نگیرید. این هنر اصیل و شریف را به گوشه‌ی فراموشی نسپارید‌‌‌. از تعزیه تا مناسب‌های فولکلور هر شهر و استانی به زبان نمایش با مردم سخن گفته شده است. آموختن این زبان سخت است، کسی را که زبان هنر  آموخته، اینچین نادیده  نگیرید

۴۲ سال است که کار می‌کنم و هیچ کس هم نگفته تو چرا استخدام نشده‌ای/ وضع هنرمندان مملکت خوب نیست ۴۲ سال است که کار می‌کنم و هیچ کس هم نگفته تو چرا استخدام نشده‌ای/ وضع هنرمندان مملکت خوب نیست
اصغر سمسارزاده یکی از پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: من بازنشسته نیستم، کارمند قراردادی صدا و سیما هستم. 42 سال است که در رادیو کار می‌کنم و هیچ کس نگفته تو چرا بازنشسته نشده‌ای؛ و هیچ کس هم نگفته چرا استخدام نشده‌ای.

جمشید عندلیبی، آهنگساز و نی‌نواز سرشناس درگذشت جمشید عندلیبی، آهنگساز و نی‌نواز سرشناس درگذشت
جمشید عندلیبی، نوازنده پیشگام ساز نی در ۶۶ سالگی درگذشت.

ماسوله میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی ماسوله میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی
دو کارشناس اعزامی از ایکوموس تا ۱۷ اسفند از مناطق باستانی و تاریخی و فرهنگی ماسوله بازدید و روند ثبت جهانی شدن این شهر را بررسی می‌کنند.