عصر دیروز یازدهم دی ماه 1400 مرد مسلح با لباس زنانه به مطب یک پزشک عفونی در خیابان امام شهر ایذه حمله کرد. در این حادثه دو نفر مجروح شدند که یکی از آنها دکتر ملکی پزشک عفونی منطقه بود

تیراندازی به سمت پزشک عفونی در مطب  توسط مرد زن نما در ایذه

کلانشهر- به گزارش ایرنا به نقل از افراد حاضر در صحنه  این حادثه حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روز شنبه زمانی رخ داد که فردی مسلح با لباس مبدل (زنانه)، با حضور در مطب یک پزشک در خیابان امام خمینی ایذه ، اقدام به تیراندازی به وی کرد.

این شاهدان گفتند:  در جریان این تیراندازی، پزشک مورد نظر از ناحیه پا مورد اصابت سه گلوله قرار گرفت و یکی از بیماران حاضر در مطب نیز در جریان این تیر اندازی مجروح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه نیز در این باره گفت: دکتر رضا ملکی گرجی و یک شهروند دیگر که ساعات اولیه شب شنبه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند توسط نیروهای فوریت پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دکتر امیر یاراحمدی ادامه داد: دکتر ملکی در ناحیه تحتانی دچار مجروحیت شده بود که با توجه به شرایط وی، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

وی در مورد وضعیت دیگر مصدوم این تیراندازی نیز اظهار کرد : این فرد نیز در ناحیه تحتانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و کارهای اعزام وی به بیمارستان گلستان اهواز در حال انجام است.

 هنوز از انگیزه مهاجم اطلاعی در دست نیست و فرد مهاجم نیز موفق به فرار شده است. 

مسوولان انتظامی ایذه از اظهار نظر در این زمینه خودداری کردند. 

نظر شما:

security code