مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان:

گیلان را به مرکز رویدادهای فرهنگی هنری کشور تبدیل می کنیم


۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۶ | کد خبر: ۱۹۵۱۶ چاپ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای عکس و فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان کشور در گیلان برای نخستین بار تاکید کرد که این استان به مرکزی مهم برای رویدادهای فرهنگی و هنری کشور تبدیل می‌شود.

گیلان را به مرکز رویدادهای فرهنگی هنری کشور تبدیل می کنیم
کلانشهر: رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس رشت افزود:سیاست دولت در گفتمان فرهنگی بر تمرکزدایی استوار است .

وی اظهار داشت:تلاش می کنیم گیلان را به مرکزی برای رویدادهای فرهنگی هنری کشور تبدیل کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم رسانه ای برای انتقال نقاط مغفول جامعه و انتقال پیام به متولیان و سیاستگزاران است.
ثقتی انجمن سینمای جوانان استان را ظرفیتی پر قوت برای توسعه فرهنگ و هنر عنوان کرد و گفت: بایستی با نگاه حمایتگرانه ظرفیت های این انجمن ها را ارتقاءبخشید.
هفته فیلم و عکس رشت از شانزدهم تا هجدهم اسفندماه در تالار مرکزی رشت برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان هنر قرار گرفت.
انجمن سینمای جوانان به منظور ارتقاء سینمای ملی و با کسب تجربه از فعالیت‌ها و تأثیرات سینمای آماتوری به عنوان بستری برای توسعه سینمای ملی با مأموریت مشخص در قالب وظایف مدون برای هر یک از تشکل‌ها مسیر را برای کشف استعدادهای درخشان و تربیت نیروی انسانی از بین جوانان میهن اسلامی و همچنین برای کسب تجربه بیشتر با فعالیت در عرصه تولید فیلم‌های مستند و  نهایتاً ورود به عرصه تولید فیلم بلند سینمایی شرایط را برای تأمین نیاز کشور در این عرصه فراهم می کند. 

نظر شما:

security code