مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

جذب و تعیین تکلیف ۷۵۸ نیروی آموزش و پرورش گیلان


۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲ چاپ

 مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیرو که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال تعیین تکلیف و در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.

جذب و تعیین تکلیف ۷۵۸ نیروی آموزش و پرورش گیلان
کلانشهر : محمد فائزی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تعیین تکلیف برخی از نیروهای این سازمان اظهار کرد: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه برخی از نیروها برای رفتن به مناطق محروم مشکل دارند اما برای تثبیت جانمایی آنان چاره‌ای نیست ادامه داد: تقریباً همه کلاس‌ها معلم دارند و در آغاز سال تحصیلی جدید کلاس بی معلم نداریم و موارد نادر نیز با قید فوریت رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های استان اختصاص یافته است افزود: تجهیزات رایانه‌ای نیز در همین هفته به مدارس ارائه می‌شود و آزمایشگاه‌ها نیز با اعتبارات اختصاص یافته تجهیز می‌شوند.

فائزی با بیان اینکه ۹۸ درصد ثبت نام در مدارس گیلان انجام شده است افزود: نانوایی‌ها قادر به تأمین میزان نان کلان مدارس شبانه روزی نیستند لذا درخواست داریم دستورات مبنی بر افزایش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها برای جبران این کمبود صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه مسکن مهر از مناطق پر چالش برای تأمین فضای آموزشی است بیان کرد: ۷۰ هزار نفر در مسکن مهر ساکن هستند اما متأسفانه مدارس کافی برای این قسمت وجود ندارد.