سپیدرود رشت در گرداب مشکلات

تیمِ رها شده توسط مالک و مدیرعامل بدون نشانی 


۱۴۰۲/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۴ | کد خبر: ۳۳۹۷۱ چاپ

رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که باز هم سپیدرود رشت نتوانست به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند

تیمِ رها شده توسط مالک و مدیرعامل بدون نشانی 
کلانشهر: با توجه به ضعف شدید مدیریت و بلاتکلیفی تیم در تمام طول فصل به همراه وعده هایی که هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت، عدم صعود سپیدرود به لیگ دسته اول فوتبال موضوع غیر قابل پیش بینی نبود .

حالا با گذشت 2هفته از پایان رقابتها، همچنان بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگسالان و تیم های پایه در شرایط بلاتکلیف به سر می برند.

قربانعلی الماسخاله، رییس هیات فوتبال گیلان با توجه به ادامه دار بودن مشکلات تیم ریشه دار گیلان با ارسال نامه ای خطاب به علیرضا نوید

مالک باشگاه سپیدرود رشت خواستار تعیین تکلیف وضعیت تیم و بازیکنان شد.

متن نامه الماس خاله به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا نوید

مالک محترم باشگاه سپیدرود رشت

باسلام

احتراماً، ضمن اظهار تشکر از جنابعالی در خصوص اداره تیم بزرگ سپیدرود رشت باستحضار می‌رساند براساس نامه شماره ۴۰۱۳۹۸/س مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ جناب آقای داریوش بهشتی تا تاریخ انتقال پروانه مالکیت بعنوان مدیرعامل به این هیات معرفی شده است.

متأسفانه با گذشت بیش از ۲ ماه علاوه از اینکه وضعیت واگذاری تیم به ایشان به این هیات اعلام نگردیده متأسفانه ایشان نیز به وظایف قانونی خود بعنوان مدیرعامل عمل نمی‌نمایند.

زیرا مکان مشخصی ندارند تا بتوان با ایشان تماس گرفت. ضمن اینکه بازیکنان تیم‌های پایه سرگردان می‌باشند. عده‌ای بعلت بی‌برنامگی باشگاه قصد انتقال به تیم‌های دیگر را دارندن ولی فرد مسئولی نیست که فسخ بازیکنان را امضاء نماید. خواهشمند است بهر نحو که صلاح می‌دانند نسبت به رفع مشکل باشگاه و بازیکنان اقدامات لازم معمول تا بتوان نسبت به ارائه خدمات به مراجعین اقدامات لازم معمول داشت.