وزیر خارجه انگلیس به قرنطینه رفت

یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که دومینیک راب به دلیل تماس با فرد مبتلا به کرونا خود را قرنطینه کرده است.

کلانشهر: این سخنگو افزود: وزیر امور خارجه امروز مطلع شد نتیجه آزمایش کرونا فردی که اخیرا ...