مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه با کمک مسئولین و بخش خصوصی دو میلیارد تومان از بدهیهای باشگاه تسویه شد، گفت: برایناساس با باز شدن پنجره نقلوانتقالانی سپیدرود یکی از مهمترین دغدغههای هواداران برطرف شد.
کلانشهر: سید مهدی آقازاده ...