رئیس اداره کنترل سل و جذام مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، پاندمی کرونا را عاملی برای اخلال در شناسایی موارد مبتلا به سل معرفی کرد و علل افزایش احتمالی آمار مبتلایان به این بیماری در کشور طی سال آتی ...