محسن مهدیان با اشاره به مدارای مسئولان با آشوبگران در روزهای اخیر، خواستار فرق گذاشتن میان معترض حقیقی و آشوبگران و برخورد شدید با اوباش و اغتشاشگران شد.کلانشهر:محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود نوشت:
مماشات بس نیست؟ به نظر میرسد در ...