آغاز واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس به‌زودی

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از گسترش پوشش واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در هفته های آینده در مناطق گرمسیری کشور خبر داد.

کلانشهر: پدرام پاک آیین با بیان اینکه واکسیناسیون با واکسن های پنوموکوک و روتاویروس در چند استان ...

قرارداد ورود ۲ واکسن جدید به کشور / برنامه وزارت بهداشت برای حذف «هپاتیت C»

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام قرارداد واردات واکسن‌های «روتاویروس» و «پنوموکوک» در عین حال برنامه این وزارتخانه برای حذف هپاتیت سی از سال آینده را تشریح کرد.

کلانشهر: دکتر شهنام عرشی در نشست ...

وضعیت خوب تامین سِرم در کشور / تدارک ۲ واکسن جدید جهت ورود به برنامه ایمن‌سازی

رئیس سازمان غذا و دارو درباره چگونگی تامین دو واکسن جدید (روتاویروس و پنوموکوک) که قرار است بزودی به برنامه واکسیناسیون ملی اضافه شوند و همچنین وضعیت سرم‌های تزریقی در کشور توضیح داد.

کلانشهر: دکتر حیدر محمدی با اشاره به برنامه ...

تزریق ۲ واکسن دیگر برای کودکان اجباری شد

برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از ماه آینده تغییر می‌کند و دو واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه می‌شود.

کلانشهر: برنامه واکسیناسیون کودکان کشور از بهمن‌ماه تغییر می‌کند و دو واکسن «پنوموکوک» و «روتاویروس» به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه ...

رئیس بیمارستان کودکان علی اصغر:
«عفونت میکروبی با پنوموکوک» در کودکان در حال شیوع است
27 آبان 1401

«عفونت میکروبی با پنوموکوک» در کودکان در حال شیوع است

رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر با اشاره به علائم خطر بیماری‌های تنفسی در کودکان، گفت: به دلیل بد درمان شدن آنفلوآنزا و استفاده نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای کورتونی برای کودکان، عفونت میکروبی با پنوموکوک در سطح جامعه در حال شیوع ...