واردات خودروهای کره ای به ایران ممنوع شد

واردات خودروی کره‌ای به ایران ممنوع شد. این خبری است که روز گذشته منتشر شده و گفته می‌شود این تصمیم بر اساس درخواست وزارت امور خارجه و تأیید وزارت صمت گرفته شده است.

کلانشهر: سال گذشته بود که قفل ممنوعیت واردات ...

درج قیمت ۱۱۰۰ تومانی بر روی هر تخم مرغ الزامی شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای طرح اجباری شدن درج قیمت تخم مرغ بر روی بسته بندی و هر عدد از این محصول گفت: بر این اساس قیمت هر شانه تخم مرغ فله بر اساس وزن ۳۱ تا ...

قیمت گذاری کره آزاد شد / تولیدکنندگان با رعایت ضوابط می توانند قیمت را تعیین کنند

کلانشهر: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار با توجه به تغییر نرخ ارز کره وارداتی از رسمی به نیمایی، قیمت‌گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد و واحدهای تولیدکننده می‌توانند با رعایت ضوابط قیمت را تعیین کنند.

در جدیدترین مصوبات ستاد تنظیم ...

نرخ مصوب کره اعلام شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی ۱۰۰ گرمی با نرخ مصوب ۸۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

کلانشهر: محمدرضا کلامی در خصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص عرضه کره اظهار ...

همه ظرفیت های تولید کره در کشور فعال می شود

کلانشهر: به گزارش روز دوشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «کامران کارگر» اظهار داشت: نیاز سالانه کشور به کره حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تن برآورد می‌شود که قبل از تغییر نرخ ارز کره، حدود ۳۵ هزار تن از محل ...

غیبت دوباره رهبر کره شمالی

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دوباره به دلایل نامعلومی ناپدید شده است.

کلانشهر: روزنامه نیویورک پست نوشت: کیم جونگ اون مدت ۱۲ روز است که در ملاء عام ظاهر نشده و هیچ بیانیه‌ای را ایراد نکرده است.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ...

ترامپ خواستار تحویل سلاح اتمی کره شمالی به آمریکا شده بود

براساس یک سند منتشر شده، ترامپ در نشست ماه گذشته میلادی در هانوی به کیم جونگ اون برگه‌ای داده بود که حاوی درخواست صریح از او برای انتقال سلاح‌های هسته‌ای پیونگ‌یانگ و سوخت‌ بمب‌های هسته‌ای به آمریکا بود.

به گزارش پایگاه ...