سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اثر سیل روز گذشته در شهرستان های فاروج و شیروان متاسفانه ۴ نفر جان خود را ازدست دادند.
کلانشهر: غلامرضا شفیق، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفتوگو ...