کارگران به «داروگر» برگشتند

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران از بازگشایی یکی از خطوط تولید شرکت «داروگر» و بازگشت کارگران به کارخانه خبر داد و گفت: مقرر شد شعبه ویژه‌ای جهت رسیدگی به مشکلات کارگران در اداره کار شمال غرب تهران ایجاد ...