خبر عجیبی که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛
تلاش دولت رئیسی برای شروع آموزش از ۴سالگی، دیپلم در ۱۵سالگی و لیسانس در ۱۸ سالگی
14 اسفند 1402

تلاش دولت رئیسی برای شروع آموزش از ۴سالگی، دیپلم در ۱۵سالگی و لیسانس در ۱۸ سالگی

کلانشهر: وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه چنین تحولی در دولت رئیسی وجود دارد؛ ما باید آموزش را از ۴ سالگی شروع کنیم و دیپلم را در ۱۵ سالگی بدهیم.
کلانشهر: رضا مراد صحرایی در آئین اختتامیه دومین دوره رویداد ...