حضور رانتخواران در پشت صحنه خروج سیمان و فولاد از بورس

اکنون به جرات می‌توان گفت کمبودی در بازار سیمان و فولاد در کشور وجود ندارد و طرح خروج سیمان و فولاد از بورس، خواست رانت خواران است، چراکه آن‌ها تمایل زیادی به بازگشت سیستم حواله‌ای برای تامین منافع خودشان دارند. ...

نهضت ملی مسکن، گروگان قیمت‌سازی سیمان و فولاد در بورس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، ضمن اشاره به برخی قیمت سازی های کاذب و تصنعی در بورس کالا، ورود جدی دولت به این حوزه برای مهار قیمت مواد اولیه و مصالح ساختمانی را ضروری دانست.
کلانشهر: جعفر قادری نماینده مردم ...

فینال جام حذفی
فولاد جام را به خانه برد
17 مرداد 1400

فولاد جام را به خانه برد

کلانشهر - گروه ورزشی: در مسابقه‌ی فینال جام حذفی که امشب راس ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که در وقت قانونی برنده‌ای نداشت پس از ...

ترکیب دو تیم استقلال و فولاد مشخص شد

یازده بازیکن دو تیم استقلال و فولاد برای تقابل در فینال جام حذفی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، استقلالی‌ها با ترکیب رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی‌ قایدی، وریا غفوری، متین کریم زاده، سبحان ...

دستگیری رسول دانیال زاده تایید شد

کلانشهر : سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری رسول دانیال زاده بدهکار کلان بانکی و از مرتبطان با اکبر طبری و حسین فریدون خبر داد.

آقای غلامحسین اسماعیلی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: رسول دانیال زاده در پرونده حسین فریدون ...

رسول دانیال زاده، ابر بدهکار بانکی از کشور فرار کرد ؟

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر فرار رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شد که صحت و سقم این موضوع را در این گزارش بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ...