چرا موبایل‌های قاچاق آنتن می‌دهند؟

در حالیکه گوشی‌های آیفون۱۴ و ۱۵ به صورت قاچاق وارد کشور می‌‎شوند؛ شواهد نشان می‌دهد برخلاف ادعای وزیر ارتباطات این گوشی‌های تلفن‌همراه بدون کوچکترین مشکلی از خدمات اپراتوری استفاده می‌کنند.
کلانشهر: بنا بر بخشنامه گمرک در اسفندماه سال گذشته، واردات مدل‌های ...

مسافران اربعین هوشیار باشند؛
سوءاستفاده از اطلاعات جهت ثبت گوشی قاچاق
30 مرداد 1401

 سوءاستفاده از اطلاعات جهت ثبت گوشی قاچاق

سامانه همتا نسبت به سوءاستفاده، خرید و فروش اطلاعات مسافران در زمینه تطهیر و ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق هشدار داد.کلانشهر:سامانه آموزش و اطلاع‌رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری)، در اعلامیه‌ای اعلام کرد: گزارش‌های میدانی و پایش سامانه شناسایی و مبارزه با ...

قوانین ریجستری تلفن همراه تغییر کرد

مدیر کل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم کارتی امکان پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن گذشته باشد.

کلانشهر: پیمان قره داغی گفت: از آنجا ...

کلاهبرداری به بهانه رجیستری تلفن همراه

کلاهبرداران اینترنتی در تازه‌ترین گام برای فیشینگ و سرقت اطلاعات با ارسال پیامکی از قربانیان می‌خواهند که برای جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه وارد سایت «همتا» شده و نسبت به فعال‌سازی تلفن خود (رجیستری) اقدام کنند. پلیس این پیامک ...

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد :
کلاهبرداری با ترفند رجیستری گوشی تلفن همراه
7 آبان 1398

کلاهبرداری با ترفند رجیستری گوشی تلفن همراه

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به کلاهبرداری با ترفند رجیستری گوشی تلفن همراه، گفت: شهروندان مراقب افراد سود جویی که با این روش اقدام به سرقت اطلاعات بانکی طعمه های خود می کنند، باشند.

کلانشهر : به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین ...