مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

ادامه جست وجوها برای یافتن ۲ غریق رودخانه سفیدرود


۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰ | کد خبر: ۱۲۸۹۵ چاپ

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از غرق شدن دو مرد جوان در رودخانه سفیدرود خبر داد و گفت: تاکنون هیچ اثری از این دو مغروق پیدا نشده و نیروهای هلال احمر در حال جست وجو هستند.

ادامه جست وجوها برای یافتن ۲ غریق رودخانه سفیدرود
کلانشهر: سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه غرق شدن دو جوان حدود ۳۰ و ۳۵ ساله در رودخانه سفیدرود، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته، ۲۰ فروردین ماه به وقوع پیوست.

وی افزود: یک مرد جوان تهرانی که از بندرانزلی به شهر خود برمی گشت در حال عکس گرفتن در منطقه شهر رودبار داخل رودخانه سفیدرود افتاد و غرق شد؛ این در حالی است که یک جوان دیگر از اهالی علی آباد رودبار که برای نجات فرد غرق شده به آب زد نیز غرق شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه اطلاع رسانی حادثه مذکور توسط تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ انجام شد، تصریح کرد: تیم های امدادی از ساعت ۱۵:۲۱ در محل حضور یافتند و با کمک نیروهای غواصی و آتش نشانی با قایق موتوری اقدام به گشت زنی در سفیدرود کردند، اما متاسفانه تاکنون هیچ اثری از این دو مغروق پیدا نشده و در حال جست وجو هستیم.

غلامی، از اعزام شش تیم امدادی از رشت و رودبار به منطقه و ادامه کار جست وجو خبر داد، عنوان کرد: سه تیم با قایق در حال جست وجو در سطح آب و یک تیم غواصی در حال جست وجو در زیر آب هستند. این نیروها در محدوده محور رودبار به منجیل، رودبار و پل آهنی رودبار حضور دارند.