رئیس پلیس‌ راه گیلان با اشاره به جزییاتی از سانحه رانندگی روز گذشته در کیشستان، گفت: بخشی از نواقص محور پیر بازار به صومعه‌سرا مرتفع شده اما همچنان نقص‌های عمده‌ای در مسیر وجود دارد.

تشریح جزئیات تصادف مرگبار گیلان؛ عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید

کلانشهر: سرهنگ جاور صفاری با اشاره به جزئیاتی از سانحه رانندگی شب گذشته در جاده پیر بازار رشت در محدوده کیشستان اظهار کرد: سانحه برخورد یک دستگاه سواری سمند به سواری پراید ساعت ۱۹:۳۰ به اطلاع پلیس رسانده شده است.

 

وی با بیان اینکه هر پنج سرنشین سواری پراید مرد و کارگر ساختمانی بوده‌اند و در پی برخورد و آتش گرفتن خودرو، در دم جان باختند، افزود: راننده سواری سمند نیز در این سانحه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شد.

 

رئیس پلیس‌ راه گیلان با اشاره به عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پراید گفت: طبق نظریه کارشناسی اولیه سواری پراید از راه فرعی و بدون رعایت حق تقدم وارد راه اصلی شد و کماکان علت حادثه در دست بررسی است.

 

صفاری با اشاره به طول ۴۲ کیلومتری محور پیر بازار به صومعه‌سرا بیان کرد: این محور جزو نقاط حادثه‌خیز و نواقص آن بسیار زیاد است.

 

وی با بیان اینکه بخشی از محور پیر بازار به صومعه‌سرا در حال تعریض است، افزود: بخشی از نواقص موجود رفع شده اما همچنان بخش عمده‌ای از نواقص در محور باقی است.