گزارش تصویری اجرای تاتر «پسر» در رشت


۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۹ | کد خبر: ۱۸۲۷۳ چاپ

اجرای تاتر«پسر» به کارگردانی رضا حقی و مجید مژدهی که از روز دوشنبه 27 دی ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیای رشت آغاز شده تا ششم بهمن ماه به روی صحنه می‌رود

گزارش تصویری اجرای تاتر «پسر» در رشت

اختصاصی کلانشهر- اجرای تاتر«پسر» به کارگردانی رضا حقی و مجید مژدهی از روز دوشنبه 27 دی ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی خاتم الانبیای رشت آغاز شد.

این نمایش 130 دقیقه‌ای کاری از گروه تئاتر «جهش» و براساس نمایشنامه‌ای از فلوریان زلر فرانسوی با ترجمه ساناز فلاح فرد برای علاقه مندان به تاتر تا ششم بهمن ماه به روی سن می‌رود.

در تاتر «پسر» محمد رسائلی،حمید رضا عطایی، محمد مهدی یوسفی زاده، نگار خلاق، نسترن بشردوست و آروین خوش پسند به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل تاتر پسر که در مدت اجرا از ساعت ساعت 6 عصر آغاز می‌شود به این شرح است:

طراح صحنه: محمد رسائلی و مهیار محمدی

آهنگساز: کیهان اکبری
دستیار کارگردان: صدرا اصغری
مدیرصحنه: امید امینی
منشی صحنه: فاطمه میرزایی
عکاس:کیومرث خوش صفت،الهه فلاح
 دارا نظری (کودک نوزاد)

طراح لباس: الهه غلامرضاپور

روابط عمومی: مجتبی قدیمی صفت

گروه صحنه:ارسلان حقگو، راضیه آقاجانی، سعید داوری، مهران درویشی و افشین پورقربان

علاقه مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت جامین و هفت ساز مراجعه کنند.

گفتنی است نمایش «پسر» از سه گانه نمایشنامه نویس فرانسویی فلوریان زلر است که پیش از این گروه جهش، نمایش «مادر» از این سه گانه را در رشت و بخش مسابقه بین الملل تاتر فجر به روی صحنه برده بود.

نمایشنامه «پسر» توسط فلوریان زلر به فیلم سینمایی هم تبدیل شده که قرار است پائیز 2022 به صورت جهانی اکران شود. پیش از این نسخه سینمایی نمایشنامه «پدر» هم که توسط همین فیلمنامه نویس به رشته تحریر درآمده بود با بازی آنتونی هاپکینز برنده اسکار فیلمنامه نویسی و بازیگری مرد 2020 شده بود.