سؤالی که پیش می‌آید این است که مجموعه ورزش حرفه‌ای ایران از فدراسیون تا وزارت عریض و طویل ورزش و جوانان چرا نمی‌توانند از ورزشکاران حتی ستارگان‌شان حمایتی درخور داشته باشند که بازیکنانی در این سطح هم دغدغه معیشت و تأمین نسبی آینده‌شان را دارند؟

استخدام زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان در یک بیمارستان خوب است اما وزارت ورزش و جوانان کجاست؟
اختصاصی کلانشهر- در خبر‌ها آمده بود زهره کودایی دروازه‌بان محبوب این روز‌های تیم ملی فوتبال زنان ایران، پس از ثبت کلین شیت در اولین مسابقه تاریخ فوتبال زنان ایران در جام ملت‌ها، حالا با خبر خوشی از ایران روحیه گرفته است.

براساس این خبردر نتیجه‌ی مذاکره رئیس بیمارستان چشم پزشکی نور تهران با رئیس فدراسیون فوتبال، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان به استخدام این بیمارستان درآمده و از این پس جزء کارمندان روابط عمومی این بیمارستان خواهد بود.(بیشتر بخوانید)

کودایی دروازه بان خوزستانی تیم ملی فوتبال زنان ایران که از چند ماه قبل با درخشش در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها  نقش مهمی در صعود تاریخی ایران به جام ملت‌های فوتبال زنان داشت یکی از ورزشکاران موفقی است که با تحمل سختی فراوان به این نقطه رسیده سات.

زهره در اولین بازی تیم ملی زنان ایران مقابل هند میزبان بازی‌ها هم چند سوپرواکنش داشت تا تیم ملی موفق به کسب یک امتیاز از زمین شود و خود هم بهترین بازیکن میدان باشد.

حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که مجموعه ورزش حرفه‌ای ایران از فدراسیون تا وزارت عریض و طویل ورزش و جوانان چرا نمی‌توانند از ورزشکاران حتی ستارگان‌شان حمایتی درخور داشته باشند که بازیکنانی در این سطح هم دغدغه معیشت و تأمین نسبی آینده‌شان را دارند؟

یعنی تمام پرسنل وزارت ورزش و جوانان براساس توانمندی و نیاز‌های اداری وزارتخانه در تهران و ادارات ورزش و جوانان در شهر‌های مختلف مشغول کار شده‌اند؟انصافا افراد سفارشی در بین نیروهای این وزارتخانه کم تعداد است؟

کاش برای امثال زهره کودایی و دیگر ورزشکارانی که با سختی فراوان به ستاره تبدیل می‌شوند و پرچم ایران را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند، در وزارتخانه‌ای که پرسنلش برای بهبود اوضاع همین کودایی‌ها حقوق و مزایا می‌گیرند شرایط ویژه‌ای برای حمایت باشد تا ورزشکاران چشم انتظار یاری ارگان‌های بی ارتباط با ورزش نباشند.