مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از بازی با چین؛

خوشحالم که بالاخره با یک تیم مطرح جهانی بازی کردید


۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۵ | کد خبر: ۱۸۳۷۶ چاپ

ایراندوست بارها در مصاحبه‌هایش درخواست انجام چند دیدار تدارکاتی برای محک خوردن دختران ملی پوش فوتبال ایران را مطرح کرد اما در نهایت فدراسیون فوتبال موفق نشد نظر هیچ کشوری را برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران جلب کند. موضوعی که در بازی دختران ایران مقابل چین به وضوح مشخص بود

خوشحالم که بالاخره با یک تیم مطرح جهانی بازی کردید
اختصاصی کلانشهر-مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال زنان ایران که موفق شده برای اولین بار فوتبال زنان ایران را به مرحله   نهایی جام ملت‌های آسیا برساند در پست اینستاگرامی بعد از شکست سنگین مقابل چین با کنایه از نبود بازی‌های تدارکاتی یاد کرد.

ایراندوست که امروز شاهد شکست 7 بر صفر شاگردانش از چین قهرمان 8 دوره جام ملت‌های آسیا بود(بیشتر بخوانید)  نوشت:با هر نتیجه‌ای به شما افتخار می‌کنم. یادتون باشه برزیل هم ۷ تا از آلمان خورد و استرالیا ۱۸ گل زد. اما همه با هم از این بازی درس می گیرم برای ادامه راه و خوشحالی دل همه هوادارامون....

خوشحالم که بالاخره با یک تیم مطرح جهانی بازی کردید ....
screenshot ۲۰۲۲۰۱۲۳ ۱۸۵۶۳۵ instagram

اشاره ایراندوست به بازی تیم ملی مقابل یک تیم مطرح جهانی از آنجایی مطرح می شود که دختران فوتبالیست ایران بعد از صعود به مرحله نهایی جام ملتها امکان حضور در هیچ بازی تدارکاتی را نداشتند.

ایراندوست بارها در مصاحبه‌هایش درخواست انجام چند دیدار تدارکاتی برای محک خوردن دختران ملی پوش فوتبال ایران را مطرح کرد اما در نهایت فدراسیون فوتبال موفق نشد نظر هیچ کشوری را برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران جلب کند. موضوعی که در بازی دختران ایران مقابل چین به وضوح مشخص بود.

آیا دختران ایران چهارشنبه تاریخ‌ساز می‌شوند؟

حالا از آنجا که تیم ملی هند به دلیل ابتلای چند بازیکنش،امروز با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا،از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد رقابت‌ گروه آ بازی‌ها با سه تیم ادامه پیدا می‌کند و البته یک امتیاز تاریخی کسب شده دختران ایران مقابل هند هم محاسبه نمی‌شود.

اما در صورتی که روز چهارشنبه ششم بهمن، ساعت پنج و سی دقیقه دختران ایران بتوانند مقابل چین تایپه به پیروزی برسند، تاریخ ساز خواهند شد و به مرحله حذفی بازی‌ها صعود می‌کنند.