مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: با توجه به دستورالعمل صادر شده در خصوص برگزاری رقابت های لیگ های فوتبال کشور، ابتدا تیم‌ها باید تست کرونا را انجام دهند، سپس تمرینات خود را آغاز کنند اما با توجه به بالا بودن هزینه انجام تست و مشکلات مالی باشگاه هنوز موفق به این کار نشده‌ایم.

هزینه تست کرونا برای باشگاه سپیدرود بالا است

کلانشهر: روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، رادنی دیدار اظهار داشت: مدیریت باشگاه سپیدرود طی نامه ای از مسئولان علوم پزشکی گیلان درخواست کرده اند تا این تست به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه انجام و تمرینات قرمزپوشان رشتی آغاز شود.

وی ادامه داد: برای تست گیری از بازیکنان و سایر عوامل باشگاه سپیدرود نیز، ابتدا بازیکنان بومی تست خواهند داد و پس از آن، سایر بازیکنان غیربومی را به رشت فرا خواهیم خواند تا آنان نیز این تست را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: انجام این تست در شرایط فعلی برای تیمی همچون سپیدرود به دلیل هزینه بالا، بسیار سخت است و از طرف دیگر باید سایر موارد ذکر شده در پروتکل را رعایت کنیم که رعایت آنان نیز مستلزم هزینه های زیادی است.

دیدار خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط مناسب ایجاد و هرچه زودتر تست کرونا انجام و تمرینات سپیدرود رشت برای حضور در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فراهم شود تا این تیم با قدرت در بازی های باقی مانده حضور یابد.

وی یادآور شد: ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از روز چهارم تیر ماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می شود اما تیم فوتبال سپیدرود رشت باید روز ۳۰ خرداد ماه در بازی عقب افتاده برابر تیم سرخپوشان پاکدشت به میدان برود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.


ایرنا