اگرچه بسیار توهین شنیدم اما در شورای پنجم آرامش نسبی حاکم بود / بازی های کثیف باید تمام شود و منافع هیچ فردی نباید آبروی رشت را ببرد

کلانشهر _ گروه سیاسی: اسماعیل حاجی پور در جمع خبرنگاران در نشست خبری شورای شهر رشت گفت: خبرنگاران پل ارتباطی ما با مردم شهر هستند و خوشبختانه فضای رسانه خوبی در شهر حاکم است و آرامش شهر از دستاوردهای مدیریت خوب رسانه ها است.
وی با اشاره به اتمام ریاستش در شورای شهر رشت، افزود: مسولیت ها مقطعی است، پس مدام یادآوری کنیم مسول باید به میز شخصیت دهد نه اینکه از میز شخصیت بگیرد.

حاجی‌پور
حاجی پور ادامه داد: در سال مدیریتی‌ام کارهای بسیار خوبی انجام شد.
وی با بیان اینکه رییس شورا یک هماهنگ کننده است تصریح کرد: مدیریت شورای شهر رشت کار سختی است و برای رییس جدید شورا آرزوی موفقیت دارم.
حاجی پور ادامه داد: من کارم را خوب بلدم و به گونه ای عمل کردم که از این پس نیز خدمات خوبی به رشت ارایه شود.
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از جمله پروژه های بزرگی است که اتمام آن به کاهش ترافیک شهر کمک می کند، خاطرنشان کرد: زیرگذر شهرداری رشت پروژه مهم دیگری است که چهار بانده بودن آن منتفی شد اما دو بانده شدن آن قطعی شده است.

حاجی‌پور
عضو شورای شهر رشت ادامه داد: ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زر جوب از پروژه های مهم این شهر است که از جنوب شهر شروع شده و حدود ۶ و نیم کیلومتر آن شروع شده است.
وی ادامه داد: تصفیه خانه جنوب شهر در حال ساخت است و ۲۴ میلیارد تومان نیاز دارد تا به اتمام برسد. برای تحقق این امر دستگاه‌های مربوطه را درگیر این کار کردیم.
وی تصریح کرد: ساختمان ساعت و خانه میرزا خلیل رفیع در حال فرو ریختن بود که بازسازی آن مصوب شد و اعتبار لازم نیز اختصاص یافت .
وی خاطرنشان کرد: نجات خانه میرزا از دیگر اقدامات بود که موجب افتخار ما است زیرا از اسناد تاریخی رشت محسوب می شود.
وی در ادامه از اتصال شرق رشت به غرب شهر که معروف به ژ۵ است اشاره کرد و گفت: مدت‌ه‌ها بود این پروژه زمین مانده بود که اکنون طراحی و دو مرحله فراخوان آن تمام شده است. در مورد پروژه گیل‌لند هم بگویم که فعلا متوقف است و دنبال رفع مشکل آن هستم.

حاجی‌پور
او افزود: برای آبنمای موزیکال شهر تا دو سه ماه آینده راه اندازی می شود تا پولی که برای احداث آن صرف شده خاک نخورد.
وی ادامه داد: مشکلات ساخت زمین های نسقی نیز چندین جلسه با استاندار و دیگر دستگاههای مربوط تشکیل شد تا موانع برداشته شود.
در شورای پنجم آرامش نسبی حاکم بود اگرچه توهین های زیادی را تحمل کردم. سال پیش رو می تواند بسیار خوب و یا بسیار بد برای رشت باشد.
وی در پایان گفت: شهردار رشت کمی احساسی برخورد می کند و همواره به وی گفته‌ام که هر کار خوبی در رشت برایش افتخارآفرین خواهد بود.
وی افزود: به حاج محمدی نصیحت می‌کنم به دامن مسایل سیاسی نرود و عکس‌های معنا دار نگیرد.
حاجی پور ادامه داد: مصاحبه‌های معنادار شهردار به رشت آسیب می‌زند و من هیچ بی حرمتی را به رشت تحمل نمی‌کنم.
وی تاکید کرد: بازی‌های کثیف باید تمام شود و هیچ فردی نباید برای منافع خود آبروی شهر ما را ببرد.