رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل و دستگیری یکی از متهمان پرونده زن گیلانی در شهرستان تنکابن خبر داد.

پلیس آگاهی مازندران از راز قتل زن گیلانی پرده برداشت / انگیزه قتل: سرقت طلا و جواهر

کلانشهر: سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی کشف جسد زنی اهل استان "گیلان" ساکن شهرستان "رودسر" در منطقه ۳ هزار شهرستان "تنکابن" در تاریخ ۲ مهرماه امسال، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان "تنکابن" با حضور در محل کشف جسد در بررسی‌های اولیه و با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند، زنی ۲۳ ساله در ارتفاعات ۳ هزار از سوی فرد یا افرادی ناشناس از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، پس از چند روز رد پای یک زن و مرد به ماجرا باز شد و در نهایت یک زن به اتهام سرقت و قتل دستگیر شد.

او افرود: متهمه در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ادعا کرد، همراه همسر صیغه‌ای خود مقتول را از "لنگرود" به عنوان مسافر سوار کرده و با انگیزه سرقت طلاجات، تصمیم گرفتند او را به مکانی نامعلوم برده و اقدام به سرقت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات و بازجویی‌های پلیس از این زن، گفت: برابر اظهارات این زن هیچ رابطه‌ای بین آنان و مقتول وجود نداشته و تنها با مشاهده طلاجات مقتول به این فکر افتاده که خودرو را به مسیر فرعی برده و با بستن دست و پای مقتول پس از سرقت طلاجاتش او را به قتل رساندند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با توجه به متواری بودن مرد قاتل در این پرونده تلاش برای دستگیری این فرد در دستور کار قرار دارد.


باشگاه خبرنگاران جوان