معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: در 24 ساعت گذشته 56 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

کلانشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با بستری شدن این تعداد بیمار جدید مبتلا به کووید 19، تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستانهای استان به 410 بیمار رسید.
آبتین حیدرزاده از شهروندن خواست همچنان دستورالعملهای بهداشتی را رعایت و از تردد غیرضروری در بیرون از خانه بپرهیزند.
صداوسیما
نظر شما: