انحراف به چپ پژو 2 کشته و 3 مجروح برجا گذاشت


۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۶ | کد خبر: ۱۰۰۵ چاپ
انحراف به چپ پژو 2 کشته و 3 مجروح برجا گذاشت

رئیس پلیس راه گیلان گفت: بر اثر برخورد 3دستگاه خودرو سواری پژو پارس، پژو 405 و پراید در محور پیربازار - ضیابر 2 نفر کشته و 3 تن مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین محمدپور  با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور پیربازار - ضیابر منطقه چکور بلافاصله ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده که در این حادثه راننده 29 ساله و سرنشین 45 ساله سواری پژو 405 به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند. 

وی ادامه داد: همچنین 2 نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس و راننده سواری پراید در این حادثه مجروح شده که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند. 

سرهنگ محمد‌پور گفت: در این حادثه سواری پژو پارس دچار حریق شد که با اقدامات انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با آتش‌نشانی از انتقال حریق به خودروهای دیگر جلوگیری شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام کردند. 

سرهنگ محمدپور در پایان از رانندگان خواست: همواره ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از شتاب زدگی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار نباشیم. 

نظر شما:

security code