بهره مندی بیش از 90 درصد روستاهای تالش از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با اتمام پروژه گازرسانی به 3 روستای بنون، شاه میلرزان و کوهستان خطبه سرا، تعداد 272 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و درصد بهره مندی روستایی شهرستان تالش به 91.2 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، حسین اکبر در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌ گاز رسانی به مناطق صعب العبور شهرستان تالش، اظهار کرد: خوشحالیم که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توانسته‌ایم نعمت گاز را برای بهره مندی مردمان خوب و نجیب استان در شهرها و روستاها برسانیم. 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه علی‌رغم برخورداری 90.4 درصد خانوارهای روستایی شهرستان تالش از نعمت گاز، گازرسانی به 3 روستای کوهستانی و صعب العبور دیگر در حال اجرا است، افزود: با اتمام پروژه گازرسانی به 3 روستای بنون، شاه میلرزان و کوهستان خطبه سرا، تعداد 272 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و درصد بهره مندی روستایی شهرستان تالش به 91.2 درصد افزایش می‌یابد. 

اکبر، بیان کرد: هزینه گازرسانی به این روستاها بیش از 50 میلیارد ریال است و امیدواریم تا پایان بهار سال آینده عملیات گازرسانی به این 3 روستا به پایان برسد.

وی گفت: در بخش گاز توانسته‌ایم یکی از اهداف انقلاب اسلامی که ارائه خدمات به مردم و توزیع عدالت اجتماعی بوده را تحقق بخشیم.