واعظى: اگر کمک نمى‌کنند، با حاشیه سازی تمرکز دستگاه‌هاى مسئول را بهم نزنند

واعظی: علیه روحانی فضاسازی می کنند / روحانی مخالف تعطیلی تهران نیست

کلانشهر: واکنش رییس دفتر رییس جمهور به فضاسازى علیه روحانى و ادعاى مخالفت او با تعطیلى تهران  عده اى مسئله سلامت مردم را دستمایه رقابت‌ها و بگومگوهاى سیاسى نابجا مى کنند.

از ابتداى شیوع کرونا در کشور، اولین کسى که به صورت علی‌الدوام مسئله سلامت مردم را مورد توجه قرار داده و همواره به این موضوع اهتمام جدی داشته شخص رئیس‌جمهور بوده است. 

با این حال اما برخی تریبون‌داران و چهره‌هاى سیاسى از همان ابتداى شیوع کرونا دائم سعى می‌کنند در قالب یک پروژه سیاسى، در مسئله مدیریت کرونا رئیس‌جمهور را در مقابل مردم قرار دهند، این در حالى است که مرجع تصمیم‌گیرى این مسئله ستاد ملى مبارزه با کروناست که در آنجا نیز تصمیمات با تصویب و اجماع اعضای جلسه که از دستگاه‌های و ارگان‌هاى مختلف حضور دارند، اتخاذ مى شود . 

در ترکیب ستاد ملى مبارزه با کرونا مدیران ارشد و متخصصان وزارت بهداشت محوریت دارند . مبناى همه تصمیمات فنى ستاد، همواره نظرات متخصصان بوده و در هیچ مسئله‌اى آنطور که بعضى آقایان و رسانه‌ها ادعا مى کنند، رئیس‌جمهور راسا تصمیم نگرفته است. 

رسانه‌ها، مردم و گروه‌های سیاسى به فیلم‌هاى جلسات ستاد ملى مبارزه با کرونا که بخش اعظمی از آن در هفته‌ها و ماههای گذشته منتشر شده، توجه کنند.

تاکنون اهتمام جدی در برگزاری جلسات ستاد ملی بر این بوده که با شفافیت صورت مذاکرات و مصوبات چه از طریق صداوسیما و چه از طریق فضای مجازی به سمع و نظر ملت شریف ایران برسد، با اندکى توجه در این فیلم‌ها، کاملا روشن خواهد بود که سازوکار اتخاذ تصمیمات در ستاد چگونه و ادعاى تصمیم‌گیرى فردى رئیس‌جمهور در این جلسات چقدر بى مبناست. 

ادعاى مخالفت رئیس‌جمهور با موضوع تعطیلى تهران و همچنین شایعه استعفای وزیر بهداشت کذب است.

از سیاسیون و رسانه‌ها انتظار می‌رود که در بحبوحه نبرد سرنوشت‌ساز کشور با بیمارى کرونا که از قضا با تحریم‌های بسیار دشوار و ظالمانه خارجى نیز همراه است، با توجه به منافع ملى، از حاشیه‌سازی و دامن زدن به برخی مباحث بی‌اساس بپرهیزند و اگر کمک نمى کنند، حداقل اجازه دهند دستگاه‌های مسئول با تمرکز کافى کار خودشان را انجام دهند.

در صورت تداوم روند دولت روحانی، دلار در ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می رسید
خبرگزاری دولت: قیمت دلار تا پایان دولت رئیسی به ۱۰۰ هزار تومان هم نخواهد رسید

نظر شما:

security code