مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار تعطیل شدند


۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵ | کد خبر: ۱۰۲۱۱ چاپ
مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار تعطیل شدند

کلانشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: همزمان با آغاز محدودیت‌های کرونایی مراکز شماره گذاری و دفاتر تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز از امروز اول آذر تعطیل است.

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی، اظهار کرد:  براساس دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از امروز اول، آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با اشاره به نوبت‌گیری اینترنتی برای تعویض پلاک، افزود: افرادی که نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک گرفته‌اند، پیام لغو مراجعه به مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار، به شماره‌های همراه آنها ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه مهلت وکالتنامه برخی خودروها درحال پایان یافتن است، گفت: صاحبان این خودروها نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک به مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار مراجعه کرده و با هماهنگی پلیس، از لغو وکالتنامه آنها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

طالبی گفت: شروع مجدد فعالیت این مراکز منوط به تغییر شرایط کرونایی شهرستان‌های قرمز و با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.