فرماندار آستارا: فعالیت رستوران ها فقط به صورت بیرون بر مجاز است

کلانشهر: عباس صابر روز شنبه در بازدید از رستوران ها و سالن های ورزشی آستارا اظهار کرد: تصمیم محدودیت فعالیت این اماکن با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان از نظر کرونا اتخاذ شده است و بازرسان اتاق اصناف، بهداشت بازرسی ها را تشدید کرده اند.

وی افزود: دولت راضی نیست واحدهای صنفی متضرر شوند اما این موضوع نباید مانع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضییع حقوق شهروندان شود و حمایت از اصناف با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در دستور کار است.

فرماندار آستارا ادامه داد: فعالیت سالن های ورزشی و باشگاه های بدنسازی ممنوع است و اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی نظارت های خود را تشدید کنند و سالن ها در صورت فعالیت پلمب خواهند شد.

او گفت: استفاده از ماسک در فضاهای عمومی کمی بهتر شده اما مردم باید به نحوه استفاده صحیح از آن بیشتر توجه کنند و بعد از استفاده، در نایلون فریزر قرار داده و به سطل زباله بیندازند.

صابر افزود: مردم از دورهمی خانوادگی، جشن عروسی، تولد و مجالس ترحیم خودداری کنند و رعایت نکردن فاصله گذاری ‌ها، عادی انگاری شرایط و استفاده نکردن از ماسک از مهمترین دلایل افزایش بیماران کرونا در این شهرستان است.

شیوع بیماری کرونا در جهان خسارات مالی و جانی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راهکار پیشگیری از آن است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶ هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code