چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر در ایوان شمس

طرح مشکلات موسیقی بانوان در حضور رییس جشنواره


۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۸ | کد خبر: ۱۰۵۹ چاپ
طرح مشکلات موسیقی بانوان در حضور رییس جشنواره

در چهارمین شب اجراهای موسیقی فجر، گروه موسیقی «خنیاگران مهر» با حضور علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس جشنواره در تالار ایوان شمس به اجرا پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، در این اجرا قطعات قانون و ارکستر- عشق است/ شعر از مولوی -قیچک و ارکستر -در جستجوی آرامش/ شعر از غلامرضا طریقی-کمانچه و ارکستر -ای عشق / شعر از غلامرضا طریقی -تار و ارکستر -سخن عشق / شعراز محمدعلی بهمنی -رباب و ارکستر -کوبه‌ای و ارکستر -رسوای دل / شعر از رهی معیری -نی و ارکستر -چه کنم؟ / شعر از حسن حسینی -عود و ارکستر -در محاصره / شعر از کاظم بهمنی-لزگی -مهم بودن توست / شعر از رمضانی -طرحی نو / شعر ازحافظ اجرا شد.

در بخش دوم این اجرا پس از استراحتی کوتاه زمانی که نوید نوروزی برای اجرای قطعه «ای عشق » به روی صحنه آمد، صدای سالن با مشکل روبه رو شد که از سوی حضار بلند تذکر داده شد و درخواست داشتند صدا را درست کنند. پس از اتمام این قطعه بهزاد عبدی آهنگساز گروه ضمن عذرخواهی برای مشکل پیش آمده گفت : این اتفاق ممکن است در تمام کنسرت های دنیا پیش بیایید.

وی در پایان هم اشاره‌ای به سختی کار موسیقی برای بانوان در کشور داشت و گفت: با تمام این سختی‌ها که شما در جریان هستید این بانوان به برای شما به اجرا پرداختند و از تمام این بزرگواران تشکر می‌کنم.

در پایان هم با درخواست حضار  قطعه «ای عشق» برای بار دوم اجرا شد.

در پایان هم عکس یادگاری گرفته شد و حضار هم به سمت هنرمندان رفته و عکس سلفی گرفتند.

اعضای این گروه نوید نوروزی (خواننده)، بهزاد عبدی (آهنگساز)،فرزام شکاری (مدیر اجرایی)، مهرنام رستگاری (کمانچه)،سمانه باروتی ، نازنین روستا (قیچک)،نگین زاده وکیلی( قیچک بم )، هیلا فیض پور( تار )،ترگل خلیقی  (تار و رباب)، صدا سدیفی (قانون)، رخساره رستمی دارستانی (عود)،
بهاره حیدری (تارباس)، شیدا قاضی (نی)، مهرناز دبیرزاده (تمبک و سازهای کوبه‌ای)، فاطمه‌السادات ملک‌زاده (دف و دایره) بودند.

نظر شما:

security code