شهروندان رشتی با رعایت دستورالعمل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند محصولات مورد نیاز خود را از ۱۶ بازارچه رشت با فروش ویژه تهیه کنند.

۱۶ بازارچه رشت آماده فروش ویژه میوه برای شب یلدا

کلانشهر: به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت : ۱۶ بازارچه در رشت برای فروش ویژه میوه و گوشت و مرغ شب یلدا آماده شده است.

علیرضا حسنی افزود : با هماهنگی های انجام شده و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت و دیگر دستگاه های متولی، شهروندان رشتی با رعایت دستورالعمل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند از ۱۶ بازارچه، محصولات خود را با فروش ویژه تهیه کنند.

وی افزود : بازارچه های شهید میرزا کوچک در خیابان سردار جنگل رشت ، شهید چمران در بلوار مدرس ، لاکان مهر در دروازه لاکان ، محبت در بلوار دیلمان ، پارک در میدان ۷ آذر ، جماران در بلوار شهید بهشتی ، لمون در فاز دوم معلم ، سرچمشه در خیابان رسالت ، مرتضی شعبه 2 در بلوار شهید شمسی پور ، ساوالان در بلوار خرمشهر ، مرتضی شعبه 3 و پارس در بلوار شهید قلی پور ، بازارچه آنلاین در بلوار دیلمان ، ساوالان در خرمشهر، فاران در بلوار معلم و بازارچه ستاری در بلوار شهدای گمنام برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با اشاره به اینکه بازارچه های آنلاین و محبت در بلوار دیلمان به صورت برخط یا آن لاین هم خدمات ارایه می دهند گفت : در بازارچه های شهید میرزا کوچک، شهید چمران ، لاکان مهر، محبت و پارک، مرغ، گوشت، ماهی و خشکبار هم عرضه می شود.

نظر شما:

security code