اولین دوره از مسابقات NBA2K بسکتبال الکترونیک گیلان به همت هیات بسکتبال گیلان و به میزبانی وُلتا در برج گلسار رشت برگزار شد.
.jpeg)
وی افزود : با وجود اینکه اولین دوره از این سبک مسابقات بود ولی استقبال قابل توجهی از آن شد و شرکتکنندگان در ۱۴ بازی به شکل دوحذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در فینال مسابقات، امیرمحمد باقری با غلبه بر وحید امینزاده به قهرمانی رسید.
رنجکش همچنین از برگزاری دومین دوره مسابقات بسکتبال الکترونیک در آینده نزدیک خبرداد.
اجرای حرکات نمایشی توسط گروه بسکتبال خیابانی گیلان (عاج فیل) از دیگر محورهای این مسابقات بود.
در پایان طی مراسمی با حضور دکتر رفیعی رییس هیات بسکتبال گیلان و با اهدای تندیس و جوایز نقدی از قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد.
نظر شما: