آغاز اکران فیلم های منتخب جشنواره بین المللی رشد در گیلان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان گفت: اکران 32 فیلم منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گیلان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، محمد امجدی در حاشیه اکران جشنواره بین‌المللی رشد در گیلان، اظهار کرد: نمایش 32 فیلم از فیلم‌های منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در قالب علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی تا دوم اسفندماه در گیلان ادامه دارد. 

وی افزود: فیلم‌های منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان در مناطق و نواحی آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، سالن‌های همایش مدارس، نمازخانه واحدهای آموزشی و در مناطق روستایی اکران می‌شود. 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان ایجاد نوآوری و خلاقیت، ارتقاء سطح کیفی فیلم‌های آموزشی، ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ذکرکرد. 

وی بیان کرد: همایش استانی چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار می‌شود. 

گفتنی است؛ چهل هشتمین جشنواره فیلم رشد از تاریخ 27 بهمن‌ماه تا 4 اسفند ماه در سی و چهار منطقه استان گیلان با مشارکت بیش از 300 هزار دانش‌آموز، دانشگاه پردیس فرهنگیان و اداره استثنایی و با نمایش 32 فیلم در چهل مرکز از دوره اول ابتدایی تا متوسطه دوم و اولیا و مربیان برگزار می‌شود.

نظر شما:

security code