پیش بینی برف در گیلان برای آخر هفته


۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۴ | کد خبر: ۱۰۷۹۶ چاپ

مدیرکل هواشناسی گیلان از نفوذ سامانه سرد و بارشی در گیلان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با ورود این سامانه هوای استان به‌ویژه در ارتفاعات و کوهستان با برف همراه باشد.

پیش بینی برف در گیلان برای آخر هفته

کلانشهر: محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی غالباً پایدار طی ۲۴ ساعت آینده است.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه سامانه‌ای ناپایدار وارد منطقه گیلان می‌شود، افزود: از بعد ظهر فردا ما در استان شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان در پیش‌بینی وضعیت هوای استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه گفت: طی این دو روز دمای استان با کاهش محسوس همراه بوده و بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.

دادرس از بارش برف مخلوط با باران برای دو روز پایانی هفته در گیلان خبر داد و گفت: این بارش‌ها به شکل خفیف در دامنه‌ها و مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان خبر داد و گفت: برای دو روز پنجشنبه و جمعه که سامانه سرد و بارشی وارد استان می‌شود هشدار سطح نارنجی نیز صادرشده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آب‌گرفتگی، لغزش و رانش، کولاک برف در ارتفاعات، دامنه‌ها و مناطق کوهستانی، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی را ازجمله مخاطرات پیش‌بینی‌شده در اطلاعیه هشداری دانست.

نظر شما:

security code