رشت قهرمان مسابقات هاپکیدو بانوان شد


۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷ | کد خبر: ۱۰۸۱ چاپ
رشت قهرمان مسابقات هاپکیدو بانوان شد

نائب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات استانی هاپیکدو بانوان، گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان رشت مقام قهرمانی را کسب کرد و کوچصفهان و سراوان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، مونا شفیع نژاد با اشاره به برگزاری مسابقات استانی هاپیکدو بانوان، اظهار کرد: در این رویداد استانی 250 رزمی کار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و در استایل دفاع شخصی، افت، سلاح سرد و مبارزه با هم به رقابت پرداختند که در پایان شهرستان رشت مقام قهرمانی را از آن خود کرد. کوچصفهان و سراوان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

و همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ با مجوز شورای برون مرزی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در سالن ورزشی ولایت شهرستان آستارا برگزار شد. 

نائب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در این رویداد مهم 70 رزمی کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در استایل لایت کنتاکت و لوکیک با هم به رقابت پرداختند که از مجموع 35 بازی انجام شده تیم منتخب کیک بوکسینگ ایران با کسب 26 مدال طلا قهرمان شد و کشور آذربایجان با کسب 9 مدال طلا نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: از 26 مدال طلای کسب شده توسط رزمی کاران ایرانی 5 مدال طلا در رده نونهالان، 5 مدال طلا در رده سنی نوجوانان، 9 مدال طلا در رده جوانان و 7 مدال طلا در رده بزرگسالان بدست آمد همچنین با توجه به اینکه رده سنی نونهالان در بخشنامه مسابقات نبود اما بصورت تشویقی این رده سنی نیز با هم به رقابت پرداختند که 5 مدال طلا هم در این رده از آن ایران شد.