سپیدرود رشت نماینده گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در هفته دوم از این رقابت‌ها با یک پیروزی ارزشمند نفت و گاز را در هم کوبید.

عبور ماهی های رشتی از میان نفت و گاز/برد ارزشمند سپیدرود در مقابل گچساران

کلانشهر: به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم سپیدرود رشت که هفته اول را با تساوی آغاز کرده بود در هفته دوم در استادیوم خانگی سردار جنگل با دو گل از سد حریف گچسارانی خود عبور کرد تا کسب اولین سه امتیاز لیگ دو را جشن بگیرد و بازیکنان سپیدرود پیش از مصاف در این دیدار با تصویر مرحوم رضا نظری کمدین تازه درگذشته گیلانی وارد زمین شدند تا به این هنرمند گیلانی ادای احترام کنند.

 

سهیل حق‌شناس سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار: سید محمد حسینی، صادق صادقی، هومن مسعودی، اویس کردجهان، حسام یعقوبی، حسین احمدلو، میثم میرپسندیده (از دقیقه ۷۷ پویا نزهتی)، محمد طالبی (از دقیقه ۶۵ امیرحسین اسکندری)، میلاد پورمحسن (از دقیقه ۶۵ حامد حاجتی)، محمد غلامی (از دقیقه ۴۶ سید علی یحیی زاده) و عباس مردانی (از دقیقه ۴۶ مهدی بیات) را در این دیدار به میدان فرستاده بود.

 

نفت و گاز گچساران هم در این دیدار نیز با ترکیب: محمدمهدی فاضلی، محمد مولایی پور (از دقیقه ۴۶ مهرشاد نظری)، سید هادی موسوی، خالد ظریفی، فرشاد عبدالهی فر، جواد محمودآبادی (از دقیقه ۴۶ شایان جعفری)، فرشید فلورنیک (از دقیقه ۶۰ ستار دراجی)، علی فتحی، محمد امیدی فرد، مهدی دلاورزاده (از دقیقه ۶۰ حسن زرافشان) و علی‌رضا صرافان در این دیدار صف‌آرایی کردند.

 

در همان ابتدای بازی ارسال میلاد پورمحسن و ضربه سر محمد غلامی در پنجمین دقیقه دروازه نفت و گاز را باز کرد تا سپیدرودی‌های بازی را با خیال آسوده آغاز کنند.

 

در دقایق ابتدایی بازی ارسال خطرناک کرد جهان و ضربه سر آرمان‌ مردانی خطرناک به بیرون رفت.

 

حدود پانزده دقیقه از بازی نگذشته بود که ارسال مستقیم میلاد پورمحسن به زیبایی وارد دروازه نفت شد تا پرونده نفت و گاز گچساران در همین یک‌نیمه بسته شود و نیمه دوم را با خیال آسوده به انتها برسانند.

 

در دقیقه بیست و دوم بازی ضربه ایستگاهی بازیکن‌ نفت از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت و چند دقیقه پس‌ازآن ارسال خطرناک کردجهان و ضربه چکشی محمد غلامی را مدافعان نفت برگشت دادند.

 

بازی در میانه میدان در اختیار سپیدرود بود که در دقیقه سی و سوم بازی ضربه سر پورمحسن را فاضلی دروازه‌بان نفت در اختیار گرفت و راهی به دروازه زرد پوشان پیدا نکرد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی مهاجم نفت خطرناک از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت و پس‌ازآن ارسال مواج کردجهان و ضربه سر عالی مردانی رو دروازه‌بان نفت با کمک تیرک راهی کرنر کرد.

 

نیمه دوم بازهم سپیدرود مالک توپ و میدان بود و در دقیقه ۶۶ شوت حامد حاجتی رو دروازه‌بان نفت به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه هفتادوهفت ضربه سر خطرناک مهدی بیات از کنار دروازه نفت به اوت رفت.

 

سپیدرود در این بازی نشان داد که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک است و اگر با همین فرمان ادامه دهد یکی از نماینده‌های دسته یکی استان گیلان در لیگ سال آینده خواهد بود.

 

از حاشیه‌های بازی هم می‌توان حضور عماد میرجوان مهاجم تیم مس رفسنجان همراه با سید هادی موسوی مربی سپیدرود از کنار زمین نظاره‌گر دیدار هم‌تیمی‌های سابقش بود.

 

اخراج یکی از اعضای کادر فنی نفت و گاز هم به دلیل اعتراض از روی نیمکت دیگر حاشیه بازی بود.

نظر شما:

security code