با توجه به مصوبه معاونت هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان فشار گاز شرکت های پر مصرف صنعتی گیلان به میزان پنجاه درصد کاهش یافت.

وقفه در خط تولید «ایران پوپلین» به دلیل افت فشار گاز/ آیا این تصمیمات کارشناسی شده است؟

کلانشهر: با توجه به مصوبه معاونت هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان نسبت به کاهش مصرف گاز شرکت های پر مصرف صنعتی گیلان، از سوی شرکت گاز گیلان،سرعت و فشار گاز شرکت ایران پوپلین به مدت یک هفته به میزان پنجاه درصد کاهش یافت.

در پی این رخداد جمعی از کارگران ایران پوپلین با ارسال نامه ای به تحریریه ۸ دی خواستار حل مشکل خود شدند. در این نامه آمده است:

 

ما تابع قانون هستیم اما این افت فشار عملا کار تولید را مختل کرده و فعالیت کارخانه متوقف شده است. هم اکنون نیز کارگران ایران پوپلین حقوق آذر ماه خود را نگرفته اند و بسیاری مشکلات دیگر در تولید دارد ، قطعی یک هفته ای گاز مسلما بر عمق مشکلات خواهد افزود.

البته این مشکل مختص ایران پوپلین نیست و بسیاری از صنایع استان دچار این افت فشار گاز شده اند. اما باید پرسید در سالی که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است آیا این تصمیم ها کارشناسی شده است؟ آیا بهتر نیست دولت به جای چاره اندیشی در فصل سرما میزان تولید را افزایش دهد تا علاوه بر تامین نیاز گاز مردم، خللی به فرایند تولید وارد نشود؟

منبع: ۸ دی
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code