جسد زن ۴۹ ساله در کمد خانه ی مردی ۲۵ ساله پیدا شد

کلانشهر: اوایل دی ماه امسال مردی سراسیمه پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ناپدید شدن زن 49 ساله اش خبر و داد و تیمی از ماموران اداره 4 پلیس آگاهی تهران از سوی بازپرس پرونده ماموریت پیدا کردند تا راز این ناپدید شدن مرموز را فاش کنند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات شوهر زن گمشده را هدف تحقیق دادند و مرد جوان به ماموران گفت: سالها قبل با همسرم ازدواج کردم و هیچ مشکلی در این سالها نداشتیم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه اوایل دی ماه همسرم از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

وی افزود: هرچه منتظر ماندیم خبری از همسرم نشد، نگرانش شدیم و به تلفن همراهش زنگ زدم اما گوشی موبایلش خاموش بود تا اینکه با مراجعه به پلیس برای پیدا کردن همسرم در خواست کمک کردم.


تحقیقات به دستور بازپرس پرونده کلید زده شد و کارآگاهان تحقیقات میدانی را آغاز کردند در تجسس های اطلاعاتی مسیر تحقیقات به سمت پسر 25 ساله ای به نام اشکان رسید.

کاراگاهان پی بردند که زن گمشده آخرین بار همراه اشکان دیده شده است و تحقیقات در این شاخه از تحقیقات روی اشکان متمرکز شد تا اینکه پس از 3 هفته از ناپدید شدن زن جوان ماموران توانستند مخفیگاه اشکان را در منطقه پیروزی شناسایی کنند.

اشکان روز یکشنبه 14 دی ماه از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد و در تحقیقات ابتدایی خود را در ماجرای گم شدن زن جوان بی اطلاع معرفی کرد و سعی داشت با داستانسرایی هایش مسیر تحقیقات پلیس را گمراه کند.

پیدا شدن جسد زن تهرانی در کمد دیواری خانه مجردی
یک روز از ماجرای دستگیری اشکان گذشت تا اینکه تنها مظنون پرونده سکوت را شکست و از راز یک ماجرای معمایی پرده برداشت.

اشکان صبح روز دوشنبه به ماموران گفت: یک سال قبل در فضای مجازی با فریبا آشنا شدم و فکر می کردم مجرد است اما بعد از مدتی متوجه شدم او متاهل است اما به رابطه مان ادامه دادم.

این متهم ادعا کرد که من یک خانه مجردی در منطقه پیروزی دارم و تنها زندگی می کنم و فریبا بعضی اوقات برای مصرف مواد مخدر به خانه من می آمد و گاهی اوقات نیز قرص می خورد و هیچ کسی از این ماجرا اطلاع نداشت و خانه من پاتوق او برای مصرف مواد مخدر شده بود و من خودم نیز مواد مصرف می کنم.

اشکان ادامه داد: آخرین بار فریبا به خانه من آمد و با هم شروع به مصرف مواد مخدر کردیم و فریبا پس از مصرف مواد مخدر یک قرص خورد که بعد از آن حالش بد و سپس به کام مرگ فرو رفت. ترسیده بودم و نمی دانستم چه باید بکنم به همین خاطر جسد فریبا را داخل یک ساک پتو قرار دادم و در ادامه جسد را بین یک موکت گذاشته و آن را داخل کمد دیواری خانه و بین رختخواب قرار دادم و منتظر بودم تا یک روز که همسایه ها در خانه نیستند جسد را به محل دیگری منتقل کنم.

وی افزود: می ترسیدم به پلیس گزارش کنم چون او در خانه من فوت کرده بود و کسی حرفم را باور نمی کردم به همین خاطر سعی داشتم راز مرگ او را پنهان کنم.

کشف جسد سالم پس از 3 هفته در کمد دیواری
کارآگاهان در ادامه با دستور بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی و پیدا کردن جسد زن گمشده به خانه مجردی اشکان رفتند و در بررسی کمد دیواری خانه ابتدا به یک موکت رسیدند که مثل یک بغچه بسته بندی شد و پس از باز کردن موکت یک ساک بزرگ پتو مشاهده شد که جسد فریبا داخل آن گذاشته شده بود.

جسد پنهان شده در کمد دیواری سالم و سرد بود و این در حالی بود که 3 هفته از مرگ او می گذشت که ماموران احتمال دادند شاید جسد در یک یخچال نگهداری شده و اشکان قبل از حضور ماموران برای اینکه راز مرگ فریبا فاش نشود او را داخل کمد دیواری پنهان کرده است اما داخل خانه یخچالی وجود نداشت که جسد داخل آن نگهداری شود.

اشکان در خصوص این ماجرا ادعا کرده که خانه اش همیشه سرد بوده و همین موضوع باعث شده جسد سالم بماند اما تحقیقات در خصوص چگونگی نگهداری جسد ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد وهابی دستور داد تا جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل تا علت مرگ مشخص شود و اشکان نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code