بیش از 36 هزار عدد مواد محترقه در سیاهکل کشف شد

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۳۶ هزار 635 عدد انواع مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه گیلان، از کشف مواد محترقه در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود مقدار زیادی مواد محترقه را دپو کرده و با توجه به نزدیکی پایان سال قصد توزیع آن‌ها را در شهرستان سیاهکل دارد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم 36 هزار و 635 عدد انواع مواد محترقه خطرناک کشف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کردند. 

سرهنگ محمدی نسب گفت: در این راستا متهم 32 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

این مقام انتظامی گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌‌بخشی در کنار مراقبت خانواده‌ ‎ ها از فرزندان خود به‌ویژه در گروه‌های سنی دانش‌‌آموزی در هفته آخر سال باید مورد اهتمام جدی همگان قرار گیرد تا از بروز حوادث تلخ و تلفات جانی جلوگیری شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازد برخورد خواهد کرد. 

 

نظر شما:

security code