تک نرخی شدن ارزی در بودجه سال۱۴۰۰


۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۹ | کد خبر: ۱۱۱۱۹ چاپ

سیدکاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در مراسم ایام فاطمیه در مصلای مسجد جعفری این شهر گفت: دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ سه نرخ برای ارز پیش‌بینی کرده که اکنون کمیسیون تلفیق در نظر دارد مبلغ ارز را تک نرخی کند.

تک نرخی شدن ارزی در بودجه سال۱۴۰۰

کلانشهر: به نقل از خبرنگاران جوان؛‌ او افزود: دولت در لایحه بودجه سال آینده، منابع را از محتلاش کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای تک نرخی کردن ارزل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی کرده که کمیسیون تلفیق بودجه سعی دارد با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، ساختار مناسبی را برای این منابع لحاظ کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با توجه به اینکه درآمد‌های دولت در بودجه سال آتی بیشتر از نفت و مالیات است و برای اینکه درآمد‌ها و هزینه‌ها همخوانی داشته باشد، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان از نظرات کارشناسی و تخصصی اساتید دانشگاه‌ها و صاحبنظران اقتصادی استفاده خواهد کرد تا در لایحه بودجه لحاظ شود.

 

دلخوش تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، پرداخت تسهیلات برای اشتغال جوانان و روستاییان و اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام نیز توجه خاصی شده است.