برگزاری جشنواره ملی رباتیک جی کاپ در گیلان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ در تاریخ 9 الی 10 اسفندماه در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، فرزاد توکلی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره شامل لیگ‌های ربات پرنده، ربات مسیریاب، جنگجوی دانش‌آموزی و فوتبالیست دانش‌آموزی بوده و در روزهای 9 و 10 اسفند ماه سالجاری در محل سالن ورزشی یادگار امام رشت برگزار خواهد شد. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، افزود: هدف اصلی استمرار برگزاری این رویداد در 3 سال گذشته ضمن ایجاد فضای چالشی و رقابتی برای شرکت کنندگان، شناسایی و کشف استعدادهای برتر ایران در زمینه رباتیک است که با توجه به شرایط ایجاد شده در هر دوره این جشنواره اقدام به حمایت از شرکت کنندگان برتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ گیلان، در کنار برگزاری این رویداد ملی در یک فضای کارگاهی، استارت آپی و کارآفرینی توسط اساتید مجرب، علاوه بر آشنایی علاقمندان با علوم رباتیک، تکنیک‌های کارآفرینی از طریق علم رباتیک به علاقمندان ارائه خواهد گردد.

توکلی یادآور شد: علاقمندان و شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر تا تاریخ پنجم اسفند 97 با مراجعه به آدرس اینترنتی « hba-co.net/JCUP » جهت ثبت‌نام اقدام نمایند. 

نظر شما:

security code