محمدرضا احمدی: نگفتم رانندگان تاکسی بنگاه ضدانقلابند / برخی رسانه ها از خارج دستور می گیرند

کلانشهر: محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با تسنیم گفت: بحث‌هایی در خصوص منحل کردن دانشگاه پیام نور و یا ادغام دانشگاه پیام نور با دانشگاه آزاد مطرح شد که با مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روبه‌رو شد البته این مسئله در صحن مجلس مطرح نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طرح بررسی شوراهای حل اختلاف مزیت‌هایی را به‌دنبال داشته و شاغلین این حوزه را از بلاتکلیفی رها می‌کند.

احمدی گفت: طرح مذکور باعث می‌شود که این افراد امنیت شغلی داشته و به استخدام رسمی درآیند همچنین برخی از پرونده‌ها را می‌توان به جای مرکز دادگستری توسط شوراهای حل اختلاف مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح تعریض جاده خمام- خشکبیجار به‌دلیل خطر آفرین بودن این جاده اجرایی شده و برای این پروژه بودجه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای تخصیص منابع این پروژه با تعلل‌هایی مواجه شدیم گفت: این تعلل‌ها منوط به رهاسازی این پروژه نبوده و تمام سعی خود را در جهت تسریع روند این پروژه و دیگر پروژه‌ها به‌کار می‌بریم.

احمدی افزود: در روزهای اخیر که بنده در نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری رشت و برای حل مشکلات رانندگان زحمت‌کش این شهرستان حضور پیدا کردم سو برداشتی از صحبت‌های بنده شد که حواشی به‌دنبال داشت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: بنده تمام تلاش خود را در جهت احقاق حق محرومین و قشر زحمتکش انجام می‌دهم که گویا برخی افراد که منشأ خارجی نیز دارند از این تفکر خشنود نبوده و به‌دنبال ایجاد حواشی و تفرقه‌افکنی هستند.

وی افزود: بنده در جلسه مذکور که برای حل مشکلات قشر زحمتکش تاکسی‌داران برگزار شد به مشکلات این عزیزان اعم از بیمه نبودن برخی رانندگان، گران بودن لاستیک و لوازم یدکی و ارائه این اقلام توسط تعاونی‌ها، نوسازی تاکسی‌ها و اعطای وام به تاکسی‌داران اشاره کردم.

احمدی گفت: متأسفانه برخی از افراد با نیت ایجاد حواشی اخباری اشتباهی را مبنی بر اینکه بنده در آن جلسه تاکسی‌داران را به‌عنوان بنگاه تبلیغاتی ضد انقلاب عنوان کردم منتشر کرده و از این طریق سعی در تفرقه‌افکنی داشتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه افراد مذکور در این امر موفق نبوده و اکنون دادستانی به این پرونده ورود کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: ماهیت برخی از رسانه‌ها مشخص بوده و دستورات خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند لازم به ذکر است که این رسانه‌ها نه نگران مردم بوده و نه با هدف مطالبه‌گری وارد این عرصه شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتخار ما کمک و خدمت‌رسانی به محرومین و همه اقشار زحمتکش بوده و با آرای همین مردم برای خدمت‌رسانی به آن‌ها انتخاب شده‌ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت شریف و فهیم ما در همه عرصه‌ها و ادوار با هوشیاری عمل کرده و صف خود را از این گونه افراد و نگرش‌ها جدا ساخته‌اند.

سخنان احمدی در چند روز گذشته درباره رانندگان تاکسی جنجال زیادی به پا کرده بود و حتی مسئولان سازمان تاکسیرانی را هم‌ به واکنش واداشت. احمدی در یک جلسه‌ی اداری برخی رانندگان تاکسی را بنگاه ضد انقلاب خواند.

نظر شما:

security code