صدور مفاصاحساب موضوع ماده 38 قانون تامین اجتماعی بعنوان یکی از خدمات غیرحضوری رونمایی شده در طرح 3070 در قالب سند الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه انجام میپذیرد.

صدور ۴۴۰ فقره مفاصاحساب الکترونیکی موضوع ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی در شعب استان گیلان

کلانشهر: علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به این خبر ، افزود : در راستای اجرای طرح 3070 که با هدف توسعه و تحول دیجیتالی در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و کاهش 70 میلیون بار مراجعه سالانه به شعب را در پی خواهد داشت تاکنون 20 خدمت غیرحضوری گردیده که در حوزه کارفرمایی، امکان مشاهده جزئیات گردش حساب بدهی، ارتقاء سامانه ارسال لیست، ابلاغ الکترونیکی، امکان ثبت اعتراض به بدهی ها، صدور مفاصاحساب از مهمترین خدمات محسوب میگردد.

 

وی در ادامه خاطر نشان ساخت : در دیماه سالجاری تعداد 440 فقره مفاصاحساب الکترونیکی در شعب تامین اجتماعی گیلان صادر گردیده که شعب یک و دو رشت و بندرانزلی به ترتیب با 112 ، 50 و 29 مورد دارای بیشترین سهم بوده اند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در همین مدت تعداد 286 مورد اعتراض کارفرمایان به بدهی های برآوردی برای ارجاع و رسیدگی در هیات بدوی تشخیص مطالبات بصورت غیرحضوری انجام شده است اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 97 درصد لیستهای حق بیمه نیز توسط کارفرمایان بصورت اینترنتی ارسال شده و افزون بر 80 درصد احکام مطالباتی نیز درقالب الکترونیکی ابلاغ میگردد.

نظر شما:

security code