نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در گیلان برگزار می شود

معاون ارشاد اسلامی گیلان گفت: نودوششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر تحت عنوان «مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان» اسفندماه جاری در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سید امیر مصباح در جمع خبرنگاران، از برگزاری نودوششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در گیلان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه یادشده با تکیه بر تقویت کاربردی کردن طرح های بومی در صنعت مد، به دنبال همسوسازی عرضه و تقاضاست.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در دو بخش نمایش آثار منتخب ارسالی(لباس اجتماع بانوان، کودک و نوجوان) و برگزاری کارگاه‌های تخصصی طراحی لباس برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری‌ و خلاقیت خود در عرصه مد را عرضه کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: شرکت در جشنواره ملی مد و لباس فجر برای عموم آزاد است و مخاطبان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تصویرسازی، طراحی، دوخت، خوش‌پوشی و بومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مصباح اضافه کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تاثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.

وی مهلت ارسال آثار برای حضور در نودوششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر را که تحت عنوان «مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان» را 9 اسفندماه اعلام کرد و یادآور شد: نمایشگاه مجموعه آثار از 18 لغایت 23 اسفندماه در رشت برگزار می شود.

 

نظر شما:

security code