مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه مورد نظر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهدای جیرنده جهت امدادرسانی به منطقه مذکور اعزام شدند.

نجات دامدار ۷۰ ساله ازصخره های صعب العبور ارتفاعات شهرستان رودبار
کلانشهر: سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از نجات دامدار ۷۰ ساله از صخره های صعب العبور ارتفاعات شهرستان رودبار خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اعلام این خبر، گفت: روز گذشته گزارشی مبنی بر گیر افتادن مردی ۷۰ ساله در صخره های صعب العبور ارتفاعات "پارودبار" جیرنده شهرستان رودبار از سوی مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان دریافت شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه مورد نظر افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهدای جیرنده جهت امدادرسانی به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر اظهار کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در یک عملیات جستجو و ۸ ساعت پیاده روی در ارتفاعات بخش جیرنده شهرستان رودبار به محل مورد نظر رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی، دامدار زحمتکش را که برای پیدا کردن دام های خود به آن منطقه رفته بود و یک شب را در شیب صخره ها سپری کرده بود به مکان امن انتقال دادند.

غلامی ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

نظر شما:

security code