پیش بینی اعتبار یک میلیارد تومانی برای تکمیل استخر فرهنگیان رشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به پیشرفت 70 درصدی استخر فرهنگیان رشت، گفت: یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای ادامه ساخت استخر فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، نادر جهان آرای در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای ادامه ساخت استخر فرهنگیان در نظر گرفته شده، اظهار کرد:  اکنون که تقریبا به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، هیچ اقدام عملیاتی جهت تکمیل و اتمام این پروژه انجام نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیشرفت 70 درصدی استخر فرهنگیان رشت، افزود: این طرح رفاهی دارای استخر شنای اصلی و استخر شنای کودکان، سالن بدن سازی، کافی شاپ و بخش اداری است که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، می‌توان بخش‌های نیمه تمام آن را ساخت و به بهره برداری رساند.

جهان آرای یادآور شد: برای ساخت این استخر که در بلوار شهید مدرس شهر رشت واقع شده، تا پایان سال 95 بیش از 4 میلیارد تومان هزینه شده و پس از آن، روند اجرای طرح باکندی مواجه شد. 

ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان هم در این نشست دو جانبه با اشاره به زیربنای 2 هزار و 350 متری این استخر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت سازمان برنامه بودجه کشور و تجمیع اعتبارات هر چه زودتر این طرح مهم به پایان برسد. 

 

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code