آغاز جشنواره موسیقی فجر در رشت


۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲ | کد خبر: ۱۱۴۹ چاپ
آغاز جشنواره موسیقی فجر در رشت

15 گروه موسیقی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را در مجتمع فرهنگی - هنری خاتم ‌الانبیا رشت برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، انجمن موسیقی استان گفت : این گروه ها همزمان با 15 استان کشور تا 10 اسفند در ١٦ نوبت قطعات انتخابی شان را اجرا می کنند.
علی احمدی‌ فر افزود : دونوازی کمانچه و دودوک به سرپرستی حسام اینانلو و رضا عسگرزاده ، ارکستر ما به سرپرستی مهرداد فقیری ، دورگ به سرپرستی بهرام کریمی و امیر عاشورپور ، گروه موسیقی نواحی گیل و دیلم به سرپرستی محمدرضا شاه‌ نوری ، جلیل به سرپرستی جلیل شعاع و ما خولا تا ششم اسفندماه اجرا خواهند کرد.
وی گفت : گروه موسیقی روشنا به سرپرستی مظفر شفیعی ، فسانه به سرپرستی محمد علی خودشناس و محمد صالح غلامی دیلمی ، مونهد به سرپرستی مسعود دلجو، رسیتال ویولن و گیتار به سرپرستی نوید شعبان‌زاده و الهه اسماعیلی ‌فر، نهفت به سرپرستی حمید دلیری و رامین متبسم ، نواحی آوای مهر به سرپرستی محمد آفریدون ، ارکستر فیلارمونیک گیلان به سرپرستی کیوان حبیب‌زاده و پدرام فر یوسفی تا دهم اسفندماه اجرای برنامه خواهند داشت.
مسئول انجمن موسیقی گیلان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ، ظرفیت‌ سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی اعلام کرد.
علی احمدی‌ فر گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیط‌ های جشنواره موسیقی فجر به سایت هفت‌ساز مراجعه کنند.

نظر شما:

security code