شب طلایی نمایندگان بسکتبال گیلان در لیگ دسته یک

دربی بسکتبال گیلان به روز پایانی موکول شد


۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۳ | کد خبر: ۱۱۵۱۳ چاپ

شب گذشته تیم‌های آرنا درفک رشت و خانه بسکتبال صومعه‌سرا‌ دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک بسکتبال به پیروزی دست یافتند.

دربی بسکتبال گیلان به روز پایانی موکول شد
کلانشهر: سومین دیدار از سری رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال مردان در گروه شمال ب که به میزبانی رشت پیگیری می‌شود، تیم رشت توانست با نتیجه ۷۰ - ۵۳ مه‌هام تهران را از پیشِرو بردارد و در دیدار دیگر تیم خانه بسکتبال صومعه‌سرا با نتیجه ۷۹-۷۰ تیم عقاب تهران را مغلوب کرد.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول با حضور ۳۸ تیم در ۲ منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است که ۳ تیم از ۳۸ تیم حاضر در این مسابقات متعلق به گیلان است. در منطقه شمال، ۲۲ تیم در چهار گروه شامل ۲ گروه ۵ تیمی و ۲ گروه ۶ تیمی حضور دارند که ۴ تیم از این گروه به دور بعدی مسابقات صعود خواهند کرد.

آرنا درفک رشت و خانه بسکتبال صومعه‌سرا در گروه ب و ملوان بندر انزلی در گروه د در دور برگشت مقابل حریفان صف‌آرایی می‌کنند.

همچنین دیدار دو تیم هم استانی گیلان که قرار بود سه شنبه هفته جاری برگزار شود، بدلیل سفر مقامات ارشد فدراسیون بسکتبال به گیلان به ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه موکول شد و تمامی مسابقات روز چهارشنبه به روز سه شنبه منتقل گردید.

حضور تماشاگران در این مسابقات ممنوع بوده و علاقه‌مندان می‌توانند تمامی بازی‌های نمایندگان گیلان را از لایو صفحه هیات بسکتبال استان گیلان به نشانی @gilanbasketball مشاهده کنند. همچنین دربی مهیج بسکتبال گیلان میان دو تیم رشت و صومعه سرا از شبکه باران پخش خواهد شد.

نظر شما:

security code