بنابر گفته سخنگوی قوه قضائیه، استان گیلان میزان رئیس دستگاه قضا کشور بوده و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پایان هفته جاری و در رأس یک هیئت بلندپایه به گیلان سفر و از نزدیک مشکلات مختلف استان را موردبررسی قرار می‌دهد.

گیلان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رئیس دستگاه قضا

کلانشهر: رئیس قوه قضائیه از اول فروردین سال ۹۸ سلسله سفرهای استانی خود را به مناطق مختلف کشور و به‌منظور بررسی میدانی مشکلات هر استان آغاز و تاکنون به ۲۰ استان کشور سفر و مشکلات عدیده‌ای در این سفرها توسط رئیس دستگاه قضا حل‌وفصل شده است.

بنابر گفته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، استان گیلان میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بوده و ایشان در پایان هفته جاری و در رأس یک هیئت بلندپایه به گیلان سفر و از نزدیک مشکلات مختلف استان را موردبررسی قرار می‌دهد.

رئیس قوه قضائیه در جریان سفر کاری خود به گیلان علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی این استان در شورای قضایی استان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسؤولان‌ دیدار می‌کند.

دیدار با قضات، کارکنان و مسؤولان قضایی و همچنین حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به گیلان بوده و ‌این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد برگزار می‌شود‌.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، تاکنون به ترتیب به استان‌های گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، مرکزی، کردستان، زنجان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، یزد، بوشهر، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کرمانشاه و سمنان سفرکرده و استان گیلان نیز به‌عنوان مقصد بیست و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضائیه انتخاب‌شده است‌‌.

نظر شما:

security code